Trail Day

Mamsen hade kommit hem vid 8 i morse, hon hörde inte ett pip från hundgården, Arraz var helt tyst! Det känns bra att höra, så han inte stått å ylat (gråtit) när han var själv i hundgården :)
Men när mamma och mostert och vovvarna visade sig hade han blivit TOKGLAD! Jaaa, nu e Barres flock samlad igen!
Men redan om några dagar drar dom iväg igen , denna gången till Värmland tror ja d va, men då skulle Arraz få följa med, så nu blir ja heeelt solo :O Trist, men samtidigt kan ja lägga all min lediga tid i stallet och på Shakira.
 
För övrigt idag har jag anmält mig till Trail day på Stadsberga, så nu finns d ingen återvändo ;O
 
Ja har ju knappt hunnit rida min egna häst den senaste månaden med allt rännande ner till Blekinge, chappen osv. Så nu ska ja lägga så mycke tid ja kan nu dagarna innan tävling på Shacken.
Sen får det gå som det går... är nöjd bara vi kommer dit och är med, bara det är en utmaning för mig!
Sen får d väll gå åt helvete, det gör inte så mycket.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0