Shakira, Barrelrace häst????

Hej....nu e det sådär deppigt igen, har precis vinkat av min cowboy, usch ja hatar det....! :((
Men vi har haft det bra och han gillade både min hund och min häst, han vart faktiskt överraskad av att det fanns så mycket go i Shacken! Så nu ska hon absolut få pröva på barrelrace , antingen att han tävlar henne eller jag själv :)
 
Här kommer lite bilder från att han red Shakira igår.
 
 
Kul att se att han fick lite fart på kusen, han peppade henne mycket med sin röst, och Shakira tyckte det var jättekul att rejsa runt på ängarna med honom :)
 
 
Vi startade upp dodgen, som stått i ett par veckor nu så den fick vädra sig lite. Vi tog den till stallet, Johan fick köra och Arraz var glad att få åka med sin nya husse :)
 
Igår kväll åt vi god mat (taccos) drack lite grogg och rosevin och mammas x var oxå med hela kvällen.
 
 
Ja.... vi får se hur denna saga slutar... det återstår att se.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0