R.I.P

snart 30 år och har FF hemma....hmmm.....
 
Arraz springer runt som ett virvlande löv om hösten, gråter över att "flocken" försvann.
Stackars Arraz, han blir så välldigt tajt med andra hundar, han är verkligen ett riktigt flockdjur.
 
 
Såg en minneskonsert för alla offren på Utöja i Norge på TV1 nu ikväll, det är som man får rysningar, välldigt vackert och sorgligt.
Idag som många andra dar det senaste året går mina tankar till alla offer på Utöja, då Breivik skoningslöst tog livet av 67 unga människor just idag den 22 juli för ett år sen.
 
Jag tänder ett ljus för er alla. R.I.P
 
 
 
http://www.youtube.com/watch?v=n8B8dnbdvr8&feature=fvwrel
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej, sugen på att synas på min blogg? Kanske få några fler läsare? Läs då mer på min blogg, senaste inlägget.
Kram! :)

Svar: vilken är din adress då? :)
cowboy dream

2012-07-22 @ 22:14:59
URL: http://photographsbycarro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0