Känslor

ååh där gick solen i moln...eller snarare den försvann helt, inte så konstigt, ja slutar ju om en timme så vädret måste ju hinna bytas från strålande sol och klarblå himmel till regn och rusk, ser ut att va på god väg.... hmpf!
 
Kanske får bli ridhuset idag oxå, vill inte blöta ner  min nya sadel innan ja hunnit få den ordentligt insmord.
 
Har spenderat dagen med ronder, filmer, pratat med Johan osv, känns skönt att man e inne på sista timmen nu, sen är jag ledig i 2 dar!
 
Appråpå Johan.... vilken härlig kille, stor personlighet... en tänkare. Några ord som passar in på honom är: Omtänksam, sexig, snäll och galen.   :) (galen på riktigt) hihi... ;)
 
NU är det några dagar sen vi sågs, och ja, jag saknar han och nej, känslorna har inte svalnat. Längtar tills vi kan ses igen, förbannade 50 mil som är emellan bara :(
Skulle verkligen vilja lära känna han ordentligt, t.o.m. mor min tycker ja ska ge det en chans.
 
Fast samtidigt är jag lite rädd, känslor är farliga, man kan bli sårad, bränd and you name it!
Jag vet, I have been there before....
Tror ja blivit lite skadad efter allt man vart med om, känslor är nåt jag har svårt att känna och prata om.
Men inombords bubblar dom för fullt.
 
Jag kanske borde gå i en känsloskola! ;)
 
  
 
När ja känner nåt för någon eller något så känner ja det fullt ut, PANG! ...Säger det!...här inne....
 
 
Lööööööve ya!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0