Hoppar av tåget

Har funderat lite och kommit fram till att jag nog får avstå roping tävlingen i Augusti. Finns nog inte en sportmössa att jag hinner träna upp både mig själv och hästen tills dess :( Sista anmälningsdagen var oxå igår, och jag har inte ens hunnit få dummyns kälke svetsad än..
 
Känner att jag nog har lite för mycket att stå i ändå just nu...
 
Däremot har jag pratat med Johans vän Madde på Stonehill cow and show horses i Blekinge och bestämt mig för att dra ner dit med Shakira en helg och vara med på ko clinic hos henne. Det vore nyttigt att ta "en från början kurs" för mig och Shakira.
 
http://www.stonehillappaloosas.se/
 
 
 
 
Sen måste ja förstås hinna med nån vända ner till Stina Gatel oxå och träna på hennes kor där!!
Besvärligt när man jobbar helger, man får så lite tid över, ja menar det är ju på helger saker och ting händer :/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0