High Chaparall

Här kommer lite bilder ifrån årets High Chaparall. Jag har haft grymt trevligt, och dessutom har jag bara sådär råkat träffa en underbar cowboy som var med och tävlade i Barrel race med sitt paint sto.
Jag bodde mer el mindre hos honom från andra natten. Vi har haft jätte trevligt, med ridning, tävling, och middagar och festande tillsammans. Även hans föräldrar har både ja och min mamsen träffat och umgåtts med under veckan.
Tänk va allt kan bli förändrat på en sekund. Dessutom var det inte jag som hittade han, det var min mor, :D Plötsligt så stod han bara där framför mig med sin söta lilla dotter i famnen, och i nästa sekund dansade vi alla tre tillsammans, och sen dess har vi varit tillsammans varje sek på chappen.
Vi får se om det leder nån vart eller vad som händer. Men vi har iaf redan bestämt oss för att träffas redan nästa helg. Så ....folket!!, nu drar jag ner till Karlskrona!!

Min cowboy :D
 
Det roliga med Johan i denna tävling är att han för det första ridit med karavanen från Bekinge till High Chaparall, 27 mil i 12 dagar! Och det som gör det än mer speciellt är att han fick till uppgift inför denna resa att rida in en häst på vägen till High Chaparall, och det var precis det han gjorde.!
Sen tävlade han sin 7 åriga paint som aldrig tävlats förr på större tävlingar än klubbtävlingar, och går vidare i kvalet i Barrelrace, av 36 st utagna blev han en av 6 utvalda, därpå satte han en 4e plats. ! :D
Jag fick rida hans lilla sto Baby en dag, stooor skillnad från Shacken vill ja lova!!

Kommentarer
Postat av: En vän!

Oh va mysigt för dig med kärlek, det är du värd. Njut..... av allt ;-) Kramar till dig

Svar: tack så mycket! :)
cowboy dream

2012-07-02 @ 21:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0