High Chaparall lönar sig!

Weeeiiiii! Jag kommer i mina LEE jeans som jag velat komma i, i flera månader nu!!
Jag prövade dom idag och kunde tom knäppa knappen!!! :D hehehehe!
Det lönar sig att vara på High Chaparall i 1 vecka, dricka bira, whisky och tequila!! För med hjälp av att allting inte ligger på samma ställe har man ju fått gått och gått hela veckan, från camping, till tävlingscamping och stallar, till saloonen, till tävlingsplatsen, vidare till Mexico och sen tillbaka igen till tävlingsplatsen för mera öl och dans och kolla tävlingar...åååh så tillbaka till campingen osv! Man har gått en hel del under den veckan, måste vara därför ja plötsligt kommit i mina LEE!!!
Tack HIGH CHAPARALL!!! :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0