God morgon!

Sitter i min stol nu igen, trött idag. Blev lite för sent igår kväll känner jag idag.. Men det var det ju såklart värt :) Alltid lika roligt att rida lektion för Eva :)
Jag sitter och funderar på om ja ska ta hem Shakira från betet redan nu till månadsskiftet, hon har blivit så tjock och så känner jag att det blir lättare för mig att träna ropingen om hon finns på samma hemmaplan som vår lånade Dummy. Det tar ju sån tid att först hämta henne i sommarhagen, rida till Herrhagen och träna där och sen rida tillbaka till sommarhagen. Det blir ett heltidsjobb, vilket inte funkar dom dagar då jag jobbar till 19 :/
Ja vet inte hur ja ska göra,, måste fundera på det.
Idag efter jobbet ska ja åka och rida en sista gång innan avfärden till Rödeby. Så efter ridningen är det ilfart hem, och packa väskan så allt är klart för morgondagen, åker ju direkt efter jobbet.
Blir som en mini semester :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0