En kväll på Kalsvik

Till Stallet! Tog Dodgen idag, plötsligt fungerade inte blinkersen alls! Men på väg hem igen funkade dom som vanligt igen, lite svaj i elen bara.... :P
 
 
Outfiten för stallet idag ;)
 
Idag skoddes både Shakira och Elvis, tur ja inte red Shacken idag, hon var skiiit trött och grinig, ville inte ens bli fångad i hagen, ja fick tramsa efter henne i en halvtimma innan hon gav sig! SVETTIGT!!
 
 
Medans Shakira skoddes softade jag och Arraz..
 
 
Sen gick vi och kollade på när Lina red lektion för Eva Malmström, jag red inte för ja vill spara mina fattiga ören till min älskling i Blekinge :)
 
 
....Så Arraz och jag och Evas man tittade på....eller jaa....Evas man Mathias var mest koncentrerad på sin telefon :)
 
 
NU mår jag välldigt dåligt , tror ja blivit sjuk.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0