Japp, jag fick fart i benen efter efm kaff...

Japp, jag fick fart i benen efter efm kaffet! Innan ja red shakira tränade jag arras. Idag la ja hans första spår i skogen! Gick hyffsat bra. D var ett kort spår på kanske 50 meter med 1 ganska skarp böj på mitten. Ja började spåret med 1 godis. Sen gick ja me små täta steg och la ut 2 godisar till me jämna mellanrum. 1 vid den skarpa böjen. Och till sist la ja min vante som trofe i slutet av spåret. D gick sakta och han va inte så exalterad men han följde mina steg och hittade alla godisar inkl vanten. Han vart skit gla däremot när han hittade vanten o ja berömde i massor! Tror inte han förstod förens då va vi pysslade me. Och han vart stolt då han förstod va han lyckats med! D e min lilla gullråttevarg d! Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0