Gick bra att rida idag, pratade e telefon ...

Gick bra att rida idag, pratade e telefon med johnny medans ja tränade böjningar å samling i galopp. Shakira känns stel i högervarv. Vänster varv känns bra. Men tror ja påverkar en del i högervarv, för ja känner oxå mig stelare på nåt vis i d varvet. Det vet ja med mig, ja har svårare me allt i högervarv, d vet jag eva malmström sa en gång när ja red på elvis för henne på gärdet i sthlm. Undrar om d kan ha nåt me att göra att ja e vänsterhänt? :-) hon sa oxå att ja ska försöka göra mer saker me höger sida, så man tränar upp den mer, i kordinationer osv. Kan va bra tror jag! Ska bara komma ihåg att göra d! :-P nu ska ja ta ett bad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0