Bingo!

Jag går , som nog dom flesta och drömmer om att bli rik en vacker dag, men för det måste man ju antingen bli framgångsrik, ärva eller SPELA, jag spelade ett tag BINGO lotto VAAARJE lördag, jag och mitt x tyckte det var ett ganska trevligt lördagsnöje, om man ändå bara var hemma, så kan man ju lika gärna försöka vinna lite pengar på en Bingolott. Vi brukade käka gott, knäcka ett par bira och sen spelade vi... det är med skräckblandad förtjusning att spela Bingolotto, man blir alltid lika nervös när man prickat in 4 st tal på rad!! Och sen den STOORA besvikelsen då nån ropar BINGO och spelet avslutas utan att man fick sig en Bingorad!!
Nu var det ett tag sen jag spelade BINGO (för att ja har ingen tv just nu)
Nåt jag aldrig prövat är BIL BINGO, d ska jag va med på nån gång, kan va mysigt, och tänk tänk OM man vinner sig en SLANT!!!

PROVA KÖP EN LOTT KANSKE ÄR DET DIN TUR ATT VINNA NU??!!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0