Varmvatten igen!!

Nu är jag nyduschad och mätt, mamma hade lagat en underbar middag med stinas kyckling och ris, avocado och sallad och sås. Jättemumsigt!
Sen så tog jag mig ett bad i mammas sittbadkar, nu när vi äntligen fått ordentligt med varmvatten och en ny varmvatten beredare. Så det här är inget badkar man ligger i utan man sitter i det, JÄTTEGULLIGT!! Ska ta foto på det nån dag så får ni se , det är jättegulligt!

Nu ska jag sova så ja får min skönhetssömn, inte för att det brukar hjälpa nåt skönhetsmässigt, men man kan ju alltid hoppas :P

Jag ser faktiskt fram emot arbetsdagen imorgon, ska bli kul att få gå lära på logistiken, idag var jag i receptionen, det var helt ok det med, men imorn ska ja brottas med chafförerna ;) haha nej da, d behöver ja nog inte, ja får blinka lite extra så kanske dom accepterar mig ;) hihi

God natt och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0