ursäkta blogg uppehållet idag!

Jahapp, nu har ja jobbat mina 1a två dar, trivs bra på det här bevakningsobjektet och människorna man jobbar med är trevliga och snälla. Jobbade med en kollega idag, och hon är klockren! :D
Ursäkta att jag inte bloggat nåt idag men har varit så mycket med jobbet och att jag blev utkastad från stallet.

Japp..! Jag blev utkastad från stallet(ska vara borta senast söndag) för att jag skrivit i min blogg här att dom fodrar våra hästar med dålig ensilage!! Är det konstigt att jag, som hyresgäst blir rädd och förbannad över att dom ger min häst ett foder hon ögonblickligen kan dö av???? Speciellt denna vinter då det faktiskt har varit MASSDÖD på hästar pga dåligt foder???? Är det konstigt att jag reagerar?????
Jag tycker fan inte det!!

Men genom att jag skrivit det här så tycker dom att jag smutskastat deras verksamhet!?!

Jag ska berätta lite mer inngående senare vad som hänt, men just nu orkar ja inte tänka påt för ja blir så jäääävla förbannad på detta!! AV FLERA ANLEDNINGAR.  Nu e ja ledig 2 dar sen kör ja hela helgen.
nu ska jag nog ta o sova lite, vi höres

kram kram natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0