Ridit Elvis & flyttat Shakira

Sådär ja, äntligen hemma!! Lång dag idag, först red jag Shacken till nya stället, fixade och donade lite där, vi släppte ihop hästarna, Shakira e lite utanför än, men ja hoppas det kommer bli bra när hon varit där en stud, e ju inte så lätt för en häst att bara kastas in i en flock hej o hå. Men ja tror d blir bra sen. Jag ska åka upp i morgon kväll igen och fixa lite efter jobbet, och pussa lite på henne.
Jag tror och hoppas på att vi kommer trivas bra dära. Å nära stadsberga har vi oxå, så vi kan va med på träningar där, d e ju bra! :)

När jag var klar med Shacken hämtade min syster Lina mig och så åkte vi tillbaka till Hammarby, där oxå min bil står kvar. Sen så red jag ELVIS för 1a gången sen jag gav honom till min syster, har d gått typ 2 år sen dess???

DET kan jag säga var en nostalgitripp och gråten var inte långt borta när ja satte mig på hans rygg igen :((((( HAn e så fin lille elvis, jag älskar han än. Han kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta, för alltid.
Jag har inte kunnat rida han innan, då det har varit för jobbigt och sorgligt , men nu tog jag mig mod och red han. Både roligt och sorgligt var det.

nu ska jag koka te. Imorgon ska jag jobba igen.


elvis och jag på vår första tävling, elvis var 4 år (bild 1,2 och 4) bild 3 är elvis och Helene hemma hos mig i ljusdal, gottröra.

 Fina fina elvis, pöss på dig!!

Kommentarer
Postat av: Maria Karlsson cowgirl

Läste intressen och trevlig westernridning. Fint hemsida.. Ha det så gott.. Hälsning cowgirl

2012-02-13 @ 12:35:44
URL: http://www.sindy.se
Postat av: cowboysara

hejsan! tack så mycket för din kommentar! Ser att vi delar intresse! :) kul!

2012-02-13 @ 15:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0