min Vermieten

Sitter och chattar med mr Frischk, hahhaa min gamla hyresvärd (vermieten)från Knivsta, han e bara för skön! Han får mig alltid att skratta för han e så knäpp å rolig, en riktigt härlig prick e han!
Idag har vi tom konverserat på tyska??!!!! hahaha
Testbenzine Unternehmen und verfallene Hering Schwänze!!!! :D ala mr Frischk!

Sitter och dricker lite vin oxå, idag är det ju väktarens FREDAG. Så ja myser lite idag.

Pratade med Eva Malmström idag, hon gav mig lite råd angående Shakira, jag har ju ett litet problem som är återkommande med henne, Hon blir deppig av att träna på banan. Shakira har ju aldrig tränats på nån bana innan, hon har ju varit arbetshäst på gårdar. Så jag tror lite att hon förstår inte vitsen varför man ska harva runt på en ridbana när man kan va ute å gå, valla får eller nåt annat skoj.
Så jag har fått tipset: lek på ridbanan , och träna på uteritten istället. Så det ska vi börja med imorgon, tänkte jag.
Vi bestämde oxå att Eva skulle komma till Shakira och mig och hålla lektion för oss i mars. Ska bli kul, då ja ALDRIG ridit för någon tränare än med Shacken.

Så imorgon iaf rider vi ut och tränar sen ska jag åka tillbaka till stallet på kvällen då jag har nattning då.

sov så gott alla! kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0