Bytt bakgrund

Som ni ser har jag bytt bakgrund nu igen, den här bakgrunden gillar ja verlkligen!! Men helst skulle jag ju vilja ha en helt egen gjord sida, men jag vet ju inte hur man gör, BRIST PÅ DATAKUNSKAPER!! 

kl är 14.00 nu, så nu har jag återigen passerat halvtid, med en hel timma!! Helt sjukt vad långa pass det är igentligen :O Och eftersom stallet ligger så nära jobbet blir det ju inte att man åker hem först utan jag åker ju direkt till stallet, vilket betyder att jag är inte hemma förens 21-22 nån gång.

Hoppas jag någon gång kan få lite mer normala arbetstider som funkar bättre med mitt liv.. :/

När man sitter så här som jag gör i flera timmar hinner man verkligen tänka, man tänker ALLDELES för mycket, jag hinner gå igenom allt..och lite till för att sen gå igenom det igen och ändra det ena och d andra på alla tankar, sen till sist är det bara en röra. haha ADHD Sara!! :O

Jag vill så jäkla mycket hela tiden men bara hälften blir gjort, och jag hinner ändra mig 13000 gånger innan någonting blir gjort...eller blir ogjort...

Jag funderar mycket över mitt liv, känner mig lite deppig, jag menar, här sitter jag i Skogås, 29 år och bor hos mamma, det var ju inte riktigt så det var tänkt, jag vet att det bara är en nödlösning men det känns ändå inte helt ok, jag har ju alltid bott på egen hand, medeller utan kille då menar jag..
Men ja , nu är man inneboende, har inget eget hem, inga egna rutiner, inget eget liv, på något vis.
Känns ju sådär. Dessutom är jag fortfarande väktare och till råga på allt bara timanställd, om jag bara vågar ta steget till det jag tänkt mig göra....men ja vet liksom inte om jag vågar,, ja vill inte riskera bli utan jobb.
Jag hoppas att Åke och jag kan komma fram till nåt vettigt för min del, han e duktig på sånt där med eget företagande.
Han säger hela tiden att jag måste våga chansa,, men jag fegar nog lite, jag ÄR impulsiv för det mesta men när det gäller inkomsten så är jag feg, det beror nog på att jag är rädd att förlora det jag har kärt, häst och hund. Jag känner mitt ansvar över dom.

Jag har mina små planer, men betvivlar dom ibland, och ibland känns dom kristallklara!!?!

Det jag helst av allt skulle vilja  (förutom att åka till usa på nån ranch) är att starta min egna lilla verksamhet. Inget stort och flådigt, utan jag vill bara vara egen som avbytare, helst jobba med kor, hästar ev oxå.

Jag ska berätta:

Jag vill arbeta som avbytare, helst med många kortare jobb, helst inom lantbruk, jag ska ha Shakira som arbetskamrat och arbetsredskap. Jag ska bo i min hästbuss och åka till dom ställen där jag ska för tillfället jobba. Jag bor i hästbussen.
Jag vill inte ha något hus gård utan jag vill  ha min buss, min häst och min hund, jag vill inte ha något mer. Jag vill känna friheten i det.

Det är vad jag vill nå nu....(kan ju bli svårt med ett förhållande dock... :P  ) men jag har vant mig att vara själv. Klart att jag känner mig ensam ibland, men jag trivs ändå att vara själv, därför tror jag det livet skulle kunna passa mig, i åtminstånde ett par år.

Någon gång kanske även jag, ADHD SARA vill slå mig ner till ro. Men tills dess vill jag leva mitt liv.

Ja, vem vet,,,kanske blir det så, eller så blir det på ett HEEELT annat sätt! :D

Ya never know.....


Kommentarer
Postat av: Kusin Maria

Jag tycker du har ett jättebra tänk!

Att satsa på det som passar dig, du är rörlig, vill prova på nya saker. Din plan låter perfekt för det. Vill du senare bli lite mer stationär, ja då är det bara att parkera transporten :)



Kram på dig kusinen - håll fast vid dina drömmar!



Ps. du vet att jag alltid är imponerad av ditt mod att prova på det du vill.

2012-02-19 @ 17:24:56
Postat av: cowboysara

tack maria för din kommentar! Jag ska försöka följa mina drömmar så gott ja kan :)

2012-02-19 @ 17:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0