Tar emot 2013 med en lättnadens suck.

 
Årets sista dag, då arbetar jag. 2012 var verkligen ett riktigt skitår, då bla mina finaste hjärtan togs bort, Jack och Helene ♥ .
2 st jobbiga flyttar, en till Norrköping från Knivsta och från Norrköping till Stockholm. Mycket känslor, svek, hat, sorg och osäkerhet. Har nog aldrig känt mig så vilsen som jag gjort detta år. Men trots alla motgångar och svårigheter, står ja fortfarande upp även fast det är en aning krokigt och med blicken ner mot backen, för det har ju, som tur var, även funnits små glädjestunder mitt i allt det svarta.
Och det är just dom små glädjestunder som gör att man orkar kämpa vidare en stund till.

Nu hoppas jag bara på att det blir ett ljusare 2013. Och jag tar emot det nya året med en lättnadens suck.
 
Gott nytt år ni alla fina människor ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0