min lilla röda stuga i Knivsta

Idag fick ja reda på att min lilla stuga som ja en gång hyrde av Robban å Johan fortfarande finns kvar, ja trodde dom hade sålt den för länge sen.
Jag blev glad då den stugan är speciell för mig på något sett. Synd att den är så liten, tror inte Stefan har lust att tränga in sig på 40 kvm...
Annars hade ja nog flyttat dit direkt! Eller efter ja kastat ut han som bor där förstås.. :)
 
Jag känner mig stressad i och med att det snart gått ett år å jag fortfarande inte hittat ett boende.
Nu är jag ju inte själv längre, men det har fortfarande gått snart ett år utan napp.
Det är välldigt frustrerande och stressande tycker jag.
 
Ja vill kunna packa upp mina tillhörigheter som ligger där nere i källaren nerpackade i numer fuktskadade kartonger.
 
Och för Shakiras skull och Arraz skull skulle jag vilja hitta ett hem åt dom där vi kan få stanna i många år om så inte för alltid. Jag vill kunna skaffa nya kompisar till Arraz & Shakira och betäcka Shakira å fixa ett tryggt långvarigt hem åt oss.
 
 
Vi ska titta på en gård på söndag efm i Alunda, ska bli spännande, men ja vågar inte tänka mig in i det , ja blir ju så ledsen å frustrerad varje gång det går på lunch, så ja ska sluta väcka förväntningar, för min egen skull.
 
Undrar vart vi till sist hamnar....?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kusin Maria

Alunda låter bra, då kan vovvarna röja tillsammans igen :)

Svar: javisst det skulle ju vara roligt :)
cowboy dream

2012-12-14 @ 09:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0