Hyper sara strular

Jahapp, krångel sara är igång igen.
Hästen måste vara väck om en vecka från lösdriften, å ja har inte lyckats hitta något nytt ställe än.
Så idag hörde jag av mig till Tette på Herrhagen (där vi stod förut) åh frågade om  hon kunde hysa in oss tillfälligt. Åh det kunde hon!!
 
Tack Tette!! Räddaren i nöden!
 
Känns rätt bra att hästen inte behöver komma till ytterligare ett nytt ställe då hon bara ska finnas där tillfälligt.
Jag hoppas nu på att jag å Stefan hittar något boende fort som ögat helst, så vi slipper flytta fler gånger på Stackars Shakira.
 
Eventuellt kan det behöva bli 1 gång till, det beror på om vi hittar hus nu eller sen.
 
Har iaf 1 lösdrift som ja tänkt åka å titta på, dom har ridhus på gården så det är bra, och så har dom fri begränsad tillgång till mat i hagen, det är oxå bra.
 
Ja,, vi får se vart vi landar då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0