Grattis till mig??

 
Det har dumpat ner ett presentkort från Patricia till mig?!
what he fuck?!
Är inte det en lebb/bög båt??
 
Dom bjuder mig på en 2 rätters middag, nån som vill henka på å göra sällskap? ;D
 
Att fylla 30 känns lite jävla ångest, ja känner mig inte mer än 18!!
 
Usch!!
 
Hur som helst har ja kommit på vad jag ska göra på min födelsedag!! Är ju för ovanlighetens skull ledig då, å dagen efter, så ja har bestämt mig för att gå till Saddle and Sabre, min favoritresturang.
 
En riktig cowboyresturang fullt med läder å läckra saker.
Rob heter han som har den, han e skit sköj, han har även ett countryband å är ute å spelar.
Sist jag såg han spela var på Lida Countryfestival för ett par år sen.
 
hur som helst både han, å hans musik plus hans resturang e grymma!
Här ska ätas Bison!!
 
Det blir på min födelsedag 7 Januari, en Måndag, åh jag tänker inte bjuda in en käft.
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0