Tävlingsdax!

Idag ska jag anmäla mig och hästen till en E tävling den 25 Augusti på Stadsberga.
Det blir Pleasure och western riding tror jag att jag bestämt mig för.
Stina Gatel från Östergötland skall vara domare! :) kul! ( Stina är hon som ja tränar på kor hos)
Skoj att få¨träffa henne, hoppas kunna få en liten pratstund ang ko träningar hos henne. :)
 
Känns bra att Shakira och jag äntligen kommer iväg på någonting i år iaf.
 
Här e lite bilder från förra årets tävling i östergötland:
 
 
Detta var Shakiras och min första tävling, jag var toknervös! Så nervös att ja mådde illa, jag red som en kratta dessutom, men vi fick faktiskt en 1a placering i pleasure! :) thiihii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0