Sånt är livet

känner mig lite sorgsen. Har blivit av med en av mina bästa vänner, känns för jävligt, men sånt är livet. Ja vill inte ha vänner ja inte kan lita på. Jag har umgåtts tillräckligt med folk som gjort livet surt för en.
 
Har ändrat mig angående tävlingen på lördag, nu har jag bestämt mig för att inte rida Western riding. Istället ska jag rida:
 
western horsemanship och Ranch trail. så får vi se hur d går... :P  ev, om mina nerver pallar osv så kanske jag efteranmäler mig till något mera, vi får se :)
 
Visst skulle ja ju kunna gå in å rida wr men eftersom det känns välldigt dåligt med galoppen just nu , tycker ja det är dumt att göra något som inte kommer funka. Bättre att ta en annan gren som man kanske känner sig mer trygg i.
Så får vi fortsätta träna på det vi måste träna på under tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0