Lite nya cowboy arbets kläder

Så nu har ja kollat klart på Broken Trail, hann inte se hela igår. Gud vad jag gillade den filmen! Så vackert gjord med alla dessa hästar och den amerikanska naturen. I love it!! Det är dels en anledning till att ja gillar westernfilmer, för ja älskar att se naturen i dessa filmer, och små detaljer, som vilken utrustning dom använder, vilka kläder, formar på hattar osv. :)
 
Den som inte sett Broken trail kan ja varmt rekomendera den. En bra handling hade den oxå, men framför allt var det en välldigt vacker film i sin helhet.
 
 
 
Appråpå kläder och utrustning så har ja nu en ny inköpslista inför hösten. Nödvändiga ting. Har tyvärr inte råd att köpa allt i ett nafs, får nog tat i omgångar, fattig väktare som man är.
 
Regnrock från Pryss
 
 
 
Jacka från Pryss
 
 
 
 
Chinks från Milsta
 
 
 
 
dessa hinks var dom vettigasteför billigaste peng som jag hittade. Dom ska vara tåliga och slitstarka, precis vad jag behöver, det ska vara arbets chinks, inte till tävling å sånt i första hand iaf.
Tror dom duger till mig :)
Med dessa kläder ska ja nog kunna hålla mig både varm och torr i vinter! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0