YES!!!!

Meeen JAAAAA!!!

Har fått ett jobb napp i SKÅÅÅNE!!!!!

Ja satt precis och mulnade till riktigt ordentligt pga rastlöshet och deppighet här i min lilla reception när jag plötsligt fick för mig att kolla mailen,

"Lantbruksnet - JOBB" Först blev jag ett frågetecken men sen kom jag ihåg att jag för några veckor sen la ut en annons om att ja sökte jobb på nån gård!

Så kul att ÄÄÄNTLIGEN  få ett svar!!

Och det har redan träffat rätt på 2 punkter, detta jobb.

1 Gården ligger i Skåne
2 Gården har köttdjur!!

Och sen så hade dom även araber och schettisar på gården.

Jag har nu mailat tillbaka me lite frågar så nu väntar jag spänt på svar!!!!!

YEEEESSSS!

FORTSÄTTNING FÖLJER........ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0