Blogg tillfixning pågår!!

Ja som ni kanske har läst i det tidigare inlägget från SANDRA så håller hon på att fixa till min blogg lite, jag är TOTALT värdelös på datorer , ya know :D Tack snälla SANDRA för att du hjälper mig!!

Jag har ju gått och väntat på mina sporrar nu ett tag, å igår fick ja ett mail från Henrik på Western horsemen, att dom tyvärr inte hade dessa sporrar, dom var "slut" :(((( Så jag fick välja ut ett annat par, men då visade det sig att dom OXÅ var slut!! :(((( Så nu "skiter" ja i deras shop, vill inte ha några andra sporrar där! Har hittat ett par snygga på Milsta istället som jag tänker beställa.

Händer grejer, medans jag sitter här på jobbet, hundarna gånger 3 har rymt från hundgården idag igen... jäääkligt irriterande, så imorrn måste ja bygga hundgård, PRIO NR 1!  Hundarna blev iaf infångade och instängda hemma...UNDRAR hur det kommer se ut där när ja kommer hem..... ???? :O

Sen så har min häst blivit nålad och tillfixad av en sån där kotknackare typ, idag, det visade sig att hon hade lite nackspärr och någonting vid korset, så nu har hon blivit behandlad för det och så ska hon stå i vila imorrn. Så det blir ingen ridning vare sig idag eller imorgon! :O TRÅÅÅKIGT! Men bra att hon blev undersökt! Tack syster för hjälpen med SHAKIRA!!!!

Nu ska jag jobba 1 timma till, sen hem och knäppa rymmarhundarna på nosen!!

 
Shakira blir nålad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0