Träning av alla d slag..

Har passerat halvtid nu med 10 minuter! yiieehaaa! Sitter här å känner att jag har träningsverk sen jag körde med skivstången igår. Man e ju ruskigt otränad märker jag för det var inte länge ja höll på..... OOPS!


ett tag såg man ju ganska godkänd ut,, kolla in d hära!:




Nu är jag en aning förslappad, blir så när man inte bor på en gård och måste göra alla sysslor som man gjorde var eviga dag.

På fredag blir det träning med Shacken igen, för Eva Malmström. Sen ev den 27e ska jag kanske pröva rida för Birgitta Freiter.

Och om jag hinner så ska jag va med på öppna träningen nu på söndag på stadsberga. Men det återstår att se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0