Ridlektion i spöregn

Sådär ja, nu är jag äntligen hemma! Mamsen har kommit hem idag och har eldat och grejat hela eftermiddagen så nu är det varmt och skönt i huset igen! lööve my mama!! ;)

Lektionen för Eva gick sådär idag, hästen var ju inte supergla att tränas i spöregn på dyblöt ridbana,, inte hennes matte heller för den delen, skönt att få komma hem i ett varmt hus nu kan jag säga :)

Vi fick rida 1 och 1, jag och Shacken var sist ut, vi gjorde mycket flexövningar idag, och samlingar, det behövdes verkligen idag då Shakira kändes enormt framtung.

Shakira kan kännas sådär ibland, och det blir nog inte bättre av att d va sånt väder det var och varkens hennes humör el mitt var på topp,, men men , nya tag imorgon!

Har morgonfodringen imorrn så nu vill jag verkligen hoppa i säng!

God natt och sov gott ni allihopa!

roger över, roger ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0