Onsdag

Har lagat mat till min mamma idag, det blev gräddstuvade kantareller med stekt falukorv och persiljesallad med citron, rödlök och tomater. Vart riktigt gott!
Till middag ska jag göra chili corn carne, utan bröd!!!! Det är näst intill brödförbud nu i 2 månader.


Ridningen idag gick hyffsat, fast jag fick verkligen kämpa fört,.. Jag började med att värma upp henne med mycket flexövningar som jag blev lärd igår av Eva, Enligt Eva är det välldigt viktigt på en häst som Shakira (bred över bogarna och framtung) att flexa henne mycket då en sån häst kan bli välldigt stel i fram.
Därefter körde vi lite trailhinder.

Idag ska jag ut och springa med hunden och ev sen oxå cyckla med han, sen måste jag nog oxå köra lite skivstång och hantlar.

Sen tycker jag jag vart duktig min 2 dag av mina 2 månader.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0