Landet

Odugligt trött. Fasansfullt trött. JÄTTETRÖTT. :P

Den här dagen har varit riktigt jävla kämpig och frustrerande. och det är 3,5 timma kvar!! :O

Idag åker jag bara och mockar och gör det viktigaste, sen måste jag hem och sova. Shakira får vila idag. Hon reds av Madde igår och hon hade skött sig bra. KUL :D

Jag längtar så himla mycket ut på landet nu, jag känner att jag vart tillräckligt mycket i Stockholm.

Jag är verkligen ingen stadsbo..... det e ett som e säkert. Var så himla mysigt i onsdags då jag var i Knivsta hos Robban. På torsdagsmorgonen gick ja ut och satte mig på altanen och bara kände lugnet. Det är underbart. Älskar den känslan.



Nu ska ja söka lite jobb. vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0