God morgon Måndag

Hej hej !!

Ligger i sängen och dricker kaffe och morgon myser lite :) Jag glömde bort att blogga igår kväll!! :O Fy på mig :)
Efter jobbet igår drog jag till stallet, syster och jag gjorde iordning tottisarna och red ut en sväng, vi hittade en ny runda som var välldigt trevlig, med mycket skog och sen fina små grusvägar. Välldigt bra väg för att "träna" på. Det var mysigt och kvällen var ju strålande vacker!!

Väl hemma sen hade mamsen gjort den godaste helstekta kycklingen nånsin!! Med en god sallad och sås till, även lite rönnbärsgele. Mumsgott!! Sen sov jag som en stock :)

Idag ska ja försöka hinna med både d ena och d andra...så det är bäst ja sätter fart nu!!

Hörs under dagen!!

Hej hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0