Chivas Regal sa jag!!



Avkopplande med en liten wirre såhär på FREDAGS kvällen ;)
Sitter framför brasan och bloggar och facebookar och snuttar på en whiskey av märket
CHIVAS REGAL. Fint ska re va!

Idag blev det roping träning för mig och Shacken, gick faktiskt bra, vår första lektion faktiskt, som vi börjar kasta i farten, nu står ju dessvärre vår dummi still än så länge, men vi rörde oss i trav, ganska knivigt då man verkligen måste kasta i rätt ögonblick innan det är försent (ridit förbi) hehe.. Jag är iaf nöjd, vi träffade målet fler gånger än vi missade det,, men märkte att vi måste jobba på stoppen,, för ibland hann vi tom förbi "kalven" som vi redan träffat.. så det blev lite trassligt, men  ja är iaf i det stora hela nöjd :) Lite mera i trav sen går vi fan över i galopp, men sen så behöver ja ju verkligen nån som vill köra dummyn så vi kan börja öva på riktigt!
Är lite trist med en sån "lam kossa" :D

Hur som helst....wirren var hemskt god idag så jag har tagit mig en till nu :)
Sen ska jag nog ta min skönhetssömn, kan ju behövas...  (känner mig som ett vrak)

Good night folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0