Fösa boskap

Min dröm är ju att få arbeta som cowboy, antingen här i Sverige eller i USA, nu har jag en sån tur att jag för det första bor ca 3 mil ifrån närmsta stället där jag kan träna min häst på kossor. Det är fantastiskt lyxigt tycker jag, vi har nu bott i Östergötland i ca ett halvår och jag har fått massa nya möjligheter här i östergötland på att få utveckla min dröm än vad jag hade i Sthlm/Uppsala. Och det är väll det som oxå håller mig kvar här, alla mina vänner och familj är ju kvar i uppsala/sthlm.
Hur som helst appråpå fösa boskap och rancharbete,, visste ni att det finns åtminstånde 1 rejält stor ranch här i Sverige som faktiskt arbetar med häst  som arbetsredskap?? KC Ranch var namnet!! Jag har en vän där som börjat arbeta där,, och jag har blivit nerbjuden dit för ett litet studiebesök och för att kolla in hur arbetet går till!
En enorm chans att få lära mig mer om min framtidsdröm!! Ca 2000 kor har dom...här kan vi snacka om att FÖSA BOSKAP!! YIIEEHAAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0