Måndag Morgon

Godmorgon, konstig känsla att vakna upp hemma alldeles ensam utan mina älsklingar som brukar ligga tätt intill mig och gosa på morgonkvisten. Ovan känsla att leva utan hundar..

Saknar dom som fan! :((

Jag funderar på att planera en resa till våren / sommaren. Till häst. Bara jag och hästen. Funderar på att rida söderut, kanske kan jag rida till High Chaparall för att sen fortsätta ännu längre söderut.
Ska fundera på det, mycket som måste planeras i förväg, såsom packning, lämpliga vägar och rastställen. Kanske jag kan rida hela vägen till KC Ranch, och sen bli där ett par dar, men då får det bli transport tillbaka.

Vi får se vad det blir, ska luska på det.

Fick precis ett mess av min hemlige beundrare ;) Han är bäst, han tänker seriöst om oss och det både förvånar och glädjer mig :) Vem vet, jag kanske slutar som fru Sara ;) hehe

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0