TRÄNARE ÖVER SIG SJÄLV?

Ridningen gick hyffsat bra idag, tycker jag :) Man blir alltid lika tillfredsställd när det gått bra med träningen! Men tycker dock hon känns en aning stel i ena sidan, så det måste vi fixa till, är så lätt, har jag märkt, att jag gärna rider i det varv som går bäst, men igentligen borde man ta igenom sig det svåra varvet istället för att träna på det som redan går bra. Det blir min läxa till nästa träning, träna mycket på det som är sämre och bara repa en gång på det som går bra. Svårt att vara tränare över sig själv, hade gärna sett att Shacken och jag fick en ordentlig träning iaf nån gång i månaden av någon tränare, det skulle vi behöva, dessutom blir det ju lättare för mig att veta vad vi bör träna på tills nästa ridning för tränare.
Kanske ska flirta runt lite på FB och se om det finns nån tränare tillgänglig i närheten, kanske han ropingtränaren i Finnspång?? Han finns ju iaf hyffsat nära :)
NU ska jag nog ta en kopp te och sen måste ja lägga mig i tid, då det är jobb imorrn igen.
NATTINATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0