Stora tårar rullar på min kind..

God morgon, jag känner mig verkligen tipp topp efter ca 4 timmars sömn / natt 3 nätter i rad, yeehuuu! :) NOT.

Igår på väg hem från jobbet kom ja körandes på småvägarna hemåt, och fick syn på en buss som precis kört på ett rådjurskid.. Det var så otroligt sorgligt att jag började stortjura.

Den levde fortfarnade och låg ihopkurad på vägen och kunde inte resa sig, skräckslagen av smärta och människor som bara står och tittar på den!

Till sist kommer en tant fram och gör ett x antal tafatta försök att nacka den , men hon slår så löst och får slå om och om igen, då blev det bara för mycket för mig! ja stortjöt för rådjuret och säkert oxå för 10.000 andra saker samtidigt..

Sen åkte jag hem och hällde i mig min folkbira och gick sen ut till stallet.

Shakira och jag tränade sidoförflyttningar och böjningar. Hundarna fick dock endast en snabbpromenad igår, klockan blev fööör mycket, ja får ta igen det idag så dom blir nöjda.

Idag sitter dom i sin hundgård igen....får se hur många hundar som finns kvar när ja kommer hem sen då...SPÄNNANDE.!

NU är det BARA ca 10.5 timmar kvar innan ja tar helg! Hej så länge, hörs under dan!

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0