SF

Nu e ja på riktigt nedstämd, skulle aldrig läst dom där bloggarna om SF, det rör upp för mycket skit, ja mår illa , är ledsen och känner mig illa till mods nu, ja blir arg på mig själv att jag låtit mig luras av en sån person, trots varningar, hur fan kunde ja va så blind??!!

Och så blir jag så förbannad på HAN!! Tänk vad många liv han förstört, ja känner för att bara åka till han och skrika och slå allt vad jag kan!! Trots att han ALDRIG skulle förstå varför jag gjorde så, pga sin psykiska sjukdom. Det skulle va lönlöst.

Men ja skulle så gärna vilja stoppa han från att förstöra andras liv. Jag har iaf fått hjälpa en tjej som bad om hjälp, hon var för mig en helt okänd person men hade fått nys om mig pga att SF försökt jaga mig via internet på hennes dator.
Jag berättade allt jag visste för henne och varnade henne, så hon var mycket tacksam sen. Men pga att jag gjorde det fick jag SF än en gång efter mig med hotfulla mail osv.

Känns välldigt otryggt att han är ute fritt igen. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0