Sagan om Norrköpingsflytten...

Den här sagan om min flytt från Knivsta till Vånga/Norrköping, blir ju bara bättre och bättre....

Ingenting blev som det var tänkt....Jag och min IMPULSIVA sida kan verkligen ställa till det!!

Varför i helvete flyttade jag 25 mil för en killes skull?? Hur kunde jag bara lämna alla mina vänner och familj och mitt fasta arbete???!!!

Nu sitter jag här ensam mitt ute i no where utan ett fast jobb, vet aldrig om ja kommer att överleva nästa månad,, och till råga på allt, så har jag precis fått reda på att jag snart blir bostadslös!!!

Hyresvärden har bestämt sig för att sälja gården, mäklaren kommer på måndag.....Kan jag ha mer flyt??????

Visst det har ju funnits vissa fördelar med flytten hit.. jag har ju nära till westerntränare där jag kan fösa kor, kasta lasso och så har jag ju träffat en underbar människa  på senare tid som har kommit på kort tid att betyda välldigt mycket för mig. Men den situationen med honom är tyvärr inte helt enkel den heller, den håller vi hemlig pga olika anledningar.

Men... nu när allt är som det är....vad kommer detta leda till?? Vad är meningen med allt som händer??
Jag tror på ödet, så det är väll bara att vänta och se, hur nästa episod av mitt galna liv kommer bli.


Kommentarer
Postat av: Tina

Va, varför ska dom sälja ska dom separera? Kan du inte få bo kvar på din lilla loge , dom som köper kankse kan tänka sig hyra ut den till dig?!

2011-10-25 @ 13:38:45
Postat av: sara

nej, dom ska inte separera, dom ville köpa nåt mindre,, men nu, har dom ångrat sig....jäkla hattande, men men, får se hur d blir framöver..kanske ja flyttar iaf , ja får se

2011-10-26 @ 07:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0