roligt på jobbet

jag sitter ju i en telefonväxel.. så ringer en person: -Hej, jag skulle vilja prata med Lennart Lans jag söker i registret men får inte fram nån med det namnet, men däremot hittade ja en annan _ hej, jag hittar tyvärr ingen med namnet lans...men däremot hittar ja en med namnet Sköld, och en Strid..! hahahahahaaa (taskig humor , ja vet :D) hihi! det blev tyst i luren en stund, sen innan han la på hörde ja hur han började fnissa, så lite roligt va d nog när han kom på vad som va kul :D å ja kunde som vanligt inte hålla mig :D

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2011-10-07 @ 13:37:36
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0