RÄTTNING

DET VAR KANSKE INTE EN VÄKTARE , TJEJEN SOM DOG, DET STOD VÅRDARE, MEN JA TROR TYVÄRR INTE HON FÅTT SÅ MYCKET MER TRÄNING ÄN VI VÄKTARE. hur som helst blir ja så förbannad på hur lätt vårt jobb tas, det tas inte på allvar, vi borde få lika bra träning som en militär eller som en polis får! Jag tror om vi får en BRA UTBILDNING KOMMER VI OXÅ ANSES LITE MERA PROFFSIGA OCH KUNNIGA OCH KANSKE TOM INBRINGA EN TRYGGHET OCH SÄKERHET. Jag är ju själv väktare sen 4 år tillbaka, ska kanske tilläggas, kanske oxå därför jag reagerar lite, jag är just nu stationär väktare i en reception, här är det lugnt, och det har nu gått 4 år sen som ja gick den där lilla utb där ja skulle lära mig 10 timmars praktisk lära på batong, handfängsel och grepp...hände nåt nu så skulle ja stå där och inte komma ihåg vad vi lärde oss då. Jag började dock som utryckningsväktare och ronderare, men inte ens då skulle jag va kapabel att klara mig i en våldsam situation fast ja hade vår "träning" färskt i minnet, för det VAR/ÄR fortfarande för lite träning och för lite kunskap.

Kommentarer
Postat av: nikepike

TJENARE! nu har jag startat upp min första tävling! En PINSAMHETSTÄVLING! kika gärna in om du är intresserad!

TODELOO

2011-10-03 @ 19:03:37
URL: http://nikeonabike.blogg.se/
Postat av: Sara

hehe...ska kolla in den.. :)

2011-10-04 @ 06:53:10
Postat av: Prata med din chef eller ditt fack o berätta hur viktigt det är att vara ajour i sitt yrke. Jämför med en brandutbildning, eller hjärt lugnräddning, eller polisen som tränas att skjuta ett visst resultat. Allt är en färskvara. precis som konditionen.

2011-10-08 @ 08:41:47
Postat av: Eva

Kram

2011-10-08 @ 08:43:08
Postat av: sara

Ja, jag har funderat på det eva, men då ja inte kanske tänkt va väktare i heela mitt liv har ja lixom inte brytt mig, men man borde göra det, om inte annat för andras skull.

2011-10-08 @ 20:12:01
URL: http://cowboysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0