Passa på

Eftersom jag lever stenåldersliv nu för tiden på min gård så blir det här nog sista blogginlägget på ett par dar, onsdag kanske ja kan blogga lite igen. Imorgon ska jag jobba i ett köpcentrum i Linköping vilket inte alls känns kul, har ont i magen och är redan stressad inför det. Jag kommer inte kunna behärska det, tror jag. Då rondar jag hellre, jag åker tom hellre på larm som ja e livrädd för än jobbar där :((

Jaja, må hända är jag kanske redan lite stressad över hela min livssituation just nu, och det kanske inte blir bättre av att påbörja ett nytt sorts arbete. Är redan sönderstressad som fan.

Önskar ja kunde fly undan allt just nu. För nu vill ja inte vara med mer!
Önskar jag var en ÖRN (älskar örnar) och kunde fly min kos, fågelvägen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0