MIN BÄSTA VÄN JACK

Har nog haft lite BLOGG torka känner jag, är lite oinspirerad idag.. kanske inte så konstigt då jag går och överväger om jag ska avliva min hund Jack eller inte. Jag vet inte vad som är rätt, om ja borde göra det eller inte??? Hur ska jag kunna bestämma om någon är lämplig att leva eller inte???
Och dessutom är han min närmsta vän och familjemedlem. !! Han har ju jämt funnits vid min sida, alla gånger då deet kört ihop sig och vi blivit tvungna att bygga upp våra liv på nytt, så har Jack alltid funnits vid min sida i vått och torrt. Hos Jack har jag gråtit ut hos, pratat med och skrattat med.
Han har alltid så självklart funnits där hela tiden. Dör han dör ju jag! Hur ska jag kunna leva utan att ha någon att gråta hos, prata med och skratta med??? Vem ska se till att jag kommer upp på morgonen? Vem ska vakta mig ute i mörka skogen ? Vem ska söka upp mina saker när jag vart slarvig och tappat dom??
NEJ ja kan inte tänka mig ett liv utan han, det går inte! Jag älskar ju han! Det är ju JAG & jACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0