Lycklig på nåt vis :)

Jag får be om ursäkt för min negativa attetyd den senaste tiden. Mina känslor går i virr varr har jag märkt, ena dagen är dom uppe i det blå, nästa i det svarta djupa hålet. Livet är väll sånt. Men just nu sitter jag och äter stekt fisk med potatis och sallad och dricker ett glas rött vid mitt NYA RUNDA BORD som jag köpt på loppis idag! Att man kan va så glad för ett gammalt runt träbord??? Men grejen är, att jag håller på att forma mitt egna lilla liv igen, och även om det nu bara handlade om en möbel så är det en riktning i mitt nya liv som jag försöker bygga upp. Och för mig känns det som ett steg i rätt riktning, och som ett lyckande. Låter kanske fånigt, men för mig betyder det mycket :) Så idag är jag GLAD. :) Ska sätta ut lite bilder på mitt nye bord, det ska slipas och målas i vit färg, tror det blir fint här. Från det att jag vaknat idag så har ja haft en viss människa på näthinnan, som jag typ haft dom senaste dagarna, veckorna?? Vem kan det vara??? ;) Japp! Det är min medecin man! :D Han är riktigt bra! Imorgon ska ja upp tidigt igen, jobb i 3 dar nu. Det är bra , så man får ihop den knappa ekonomin, men ja hade gärna vart hemma 1 dag till så ja hann börja med bordet och dona med lite annat. Det är det som är bra när man bor på en gåård, finns ALLTID 1000 saker att göra bara man får ändan från pallen! Trevlig LILL-RÖRDAG på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0