krock med rådjur och krokben på älg

Igår kväll när ja åkte från jobbet var det skymmning och i skymmningen kommer alla vilda djur fram.

Å plötsligt när ja sitter där i min dvala (ja var skiiittrött) och körde hoppade det plötsligt ut ett rådjur mitt framför bilen!! Det var mm till att ja hade kört in i den, ja ställde mig på bromsen så kraftigt att det tjöt om däckena!!

Ja fortsatte vägen hemåt och hann precis få tillbaka fattningen då kliver en ÄLGJÄVEL ut framför bilen och jag fick åter ställa mig på bromsen! Helvete om man skulle trassla in sig mellan dom  där benen! :O men jag hade tur för 2a gången och alla klarade sig, men ja kan ju säga att köra bil trött är nog lika farligt som att köra full!


Kommentarer
Postat av: Maria

Men fota han du ? ;)

2011-10-13 @ 19:26:50
Postat av: sara

haha neej, den där hittade ja på google :D

2011-10-13 @ 21:54:49
URL: http://cowboysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0