Hejsan alla läsare!! :D Im back!

Först vill jag tacka min vän.. för att han har ställt upp och bloggat dom 2 senaste inläggen åt mig, då jag inte har en dator!! TACK SÖTIS!!
Helt fantastiskt att han lyckas blogga så klockrent, ja gav han fria tyglar att skriva hur han ville, och han satte pricken på ièt som VANLIGT! :D

ÅÅh vad har hänt sen sist...hmmmm...

1) Jag har fått LAPPSJUKA

2) Hämtat Kian på verkstaden.... 6000 förbannade kronor fattigare!!!! (jävla vandaler) :O

3) Tagit av kåpan på skodan, (nu ser den vettig ut)

4) Ridit min lilla kuse såklart

5) fixat med hundgården så att den ska bli rymmarsäker..

6)Åkt iväg och lämnat min ROPINGSADEL hos Johan i Åtvidaberg, hälsat på KLAR PRINS

6) Cyklat med doggsen

7) KLÄTTRAT PÅ VÄGGARNA (HÅLLER PÅ ATT BLI TOKIG UTAN DATA, TV OCH FUNGERANDE BILAR!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0