då blev d tomt.

Jaha, det blir då ALDRIG som man tänkt sig. Idag flyttade mitt x ut sina grejor ur vårt hem, äntligen skulle ja vila säga, men samtidigt känns d skit, för nu har ja varken köksbord, tv osv. Han hade ALLA möbler.. Men han lämnade kvar sängmadrasserna iaf... och en mini soffa hade ja redan hunnit skaffa mig,men fyy så tomt d blev här nu. Nu är jag ensam på RIKTIGT! Vilket jag i och för sig varit nu sen i början av sommarn, men men, d känns lite mer nu,när ja inte ens har möbler kvar. Som sagt, så idag har jag hjälpt han flytta då ingen annan kunde..men ja ställde såklart ett ulltimatum då jag var tvungen att missa ROPING TRÄNINGEN som ja sett fram emot så!! Men iaf, mitt ultimatum var att han ska skjussa ner mig till Sthlm imorgon så jag kan hämta hem min volvo som ja lagt ut för försäljning redan. MÅSTE HA HEM DEN NUUU. Så då ordnade sig det iaf, men synd att ja blev tvungen att missa träningen :(( Och hela dagen idag gick åt flyttandet och städandet efterråt. Fast jag hann med mitt i allt att bygga en 2a vinterhage åt tottisarna oxå. så det va ju alltid nåt. Imorgon fm ska jag hämta Shiva, en amstaff flicka på 1 år, hon ska bo hos mig i 2 veckor innan hon flyttar till min mamma. Det blir kul hoppas jag! SUG OCH SVÄLG, TREVLIG HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0