45 min

45 min kvar av mina 12 timmars arbetspass UTAN LUNCHRAST. Nu är jag duktigt trött, speciellt då det vart en känslofylld dag då jag råkade riva upp gamla minnen... usch..

Tror jag ska stanna till på ICA i Berg och köpa mig en folköl! Har nog inte köpt folköl sen jag var 13 typ. :) Men ja orkar inte ta en omväg till systembolaget. Jag har ju som vanligt dööbrottom hem varje dag om ja nu ska hinna lägga mig innan det blir en ny dag.

Idag saknar jag min ...... massor, skulle vilja vara med han nu idag, men d får bli en annan dag. Men han har iaf hållt sms kontakt och ringt ett par gånger under dagen. tack för det sötis!

Nu ska jag ta en kopp kaffe till och hoppas det gör susen för energin...d e typ den 15e koppen idag, not good at all, men å andra sidan är det ju piss svagt kaffe i sånna där maskiner. Tacka vett ja KOK KAFFE ala Cowboy-Sara, STARKT ska det va, nästan så att man får rännskita, så starkt ska det va!! Haha! :) Sen hem och :rida,motionera hundar, mocka, fodra, laga mat och förbereda nästa dag.

ROGER ÖVER, ROGER UT, SLUMRA SÖTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0