Joorååsåååatteee....

Fick lite besök igen här sista timman, mysigt, nu är det bara 38 minuter kvar, sen står ja på startlinjen , snabbast hem , e snabbast i säng! ;) haha, lät ju lite konstigt..d där men ni hajjar, ska rida när ja kommer hem, skiter i middagen och matlåda, det hinns inte med.

Längtar till helgen , då ska ja hämta hem mina voffsingar, tror Jack får vara kvar ett tag till, jag avvaktar lite... får vi se hur det går.

nästan så jag önskar att det ska komma lite snö, är så himlans mörkt ute, snön lyser ju upp lite iaf, jag har ramlat i diket flera gånger när ja vart ute på prommisar. haha, eller iaf gått ner mig i diket :D

Nej nu ska ja inte flumma så mycket mera oviktigt skit. slutar snart.

Jag känner dock att jag skulle behöva en riktig fylla,, kanske ska försöka ordna med häst och hundvakt till julfesten och riktigt supa ner mig ordentligt! We will see....
trevlig kväll på er!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0