På jobbet

Älskar att åka till mitt arbete vissa dar! wounder why?? :D  Ja blir såå glad!!

Igår kväll tog jag hundarna på cyckeltur igen, men så blev ja så less på arras dragande i kopplet att jag ledsnade, cycklade hem igen, och hämtade selen, så jag kopplade han till cyckeln och satte mig till rätta och med fötterna lite lätt på bromsen, sen fick arras dra, och som han drog!! Så duktig han är! Och plötsligt börjar han lyssna igen oxå?!! Han gillar verkligen att dra, han är född till det, och det märks!!

Efter cyckelturen tog jag mig 1 timma på banan med Shacken, gick välldans bra tycker jag. Vi tränade på lite eftergifter, samlingar och böjningar.

hörs snart igen, när mitt huvud är påfyllt med mer skit! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0