Norsholm Djursjukhus

En hel dags jobbig väntan på att få en tid för avlivning...ja blir förbannad!! Om och när man väl bestämt sig för detta svåra beslut så blir man behandlad så??? Man vill ju gärna att det ska gå fort från det att man bestämt sig!! Nu har personalen på Norsholms Djursjukhus bett att få återkomma typ 3-4 gånger, och varje gång så har dom inte tid??? Hur tror dom att det känns för mig att sitta som en fiolsträng och må asdåligt för att ja inte vet NÅGONTING?!! En tid måste man ju iaf kunna bestämma???  Så nu har jag bestämt att jag skiter i det stället, har fått tips om en jättebra veterinär utanför Mjölby istället, ska ringa dit imorgon, dom hade stängt idag.
Så min fina jackeponk får leva 1 natt till iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0